Bedrijfspand Groothandel De Kreij

Een knallend eerste half jaar van 2023 voor Groothandel De Kreij

Groothandel De Kreij is uw specialist in food- en non-food voor professionals. Achter de schermen zijn we constant bezig met het verbeteren van ons assortiment en blijven we trouw aan onze missie: altijd Service met een hoofdletter S leveren. Hierdoor hebben we in de eerste zes maanden van 2023 een knallend half jaar beleefd. Lees je mee?

Kreij Koffie steunt World Vision

In februari zijn we gestart met een bijzondere actie. Bij De Kreij Koffie geloven we in de verbindende kracht van koffie. De momenten waarop je met elkaar mooie, tedere, indrukwekkende en soms ook moeilijke gebeurtenissen deelt. Zo is dan ook de actie ‘Schenk een betere toekomst’ ontstaan. Per verkochte zak koffie schenken wij €1,- aan World Vision. Mede dankzij u kunnen wij inmiddels al zes kinderen een betere toekomst geven. Het is ons doel om dit jaar zo’n 10 extra kinderen te sponseren. Meer lezen over deze actie? Lees dan ‘schenk een betere toekomst’.

Kreij Koffie website verbeterd

Koffie kan op verschillende manieren worden bereid, gedronken en beleefd. Kreij Koffie kan u met ons aanbod altijd in uw behoefte voorzien en adviseren. Om dat zo goed mogelijk te kunnen doen, had de website een paar verbeteringen nodig. Hierdoor ontvangen we nu wekelijks meerdere aanvragen met prospects uit het hele land. Een groot hoogtepunt: zes koffiemachines leveren aan het Ministerie van Defensie.

De Kreij Horeca website kreeg een upgrade

Na alle verbeteringen kon de website van De Kreij Horeca niet achterblijven. We hebben overzichtelijkere assortimentsgroepen toegevoegd, artikelen van een betere omschrijving voorzien en het bestelproces van de klant eenvoudiger gemaakt. Deze upgrades zorgen voor een fijne beleving op onze website. Nieuwsgierig naar ons assortiment? Neem een kijkje op de website.

Hoe ziet de rest van 2023 er voor De Kreij eruit?

Het afgelopen half jaar zijn we vooral bezig geweest met het groeien van ons bedrijf. We hebben ervoor gezorgd dat de customer’s journey, het bestelproces van de klant, overzichtelijker is en eenvoudiger loopt. Nu er achter de schermen verbeteringen zijn doorgevoerd, kunnen we focussen op de online vindbaarheid en dat is precies waar we in september mee gestart zijn.

Blijf up to date over onze ontwikkelingen en volg ons op social media: Facebook en Instagram.